onsdag 21 april 2010

Semester tack!

GTG och jag lunchade i dag och började prata om hur skönt det vore att "komma bort ett tag" och att vi "verkligen behövde koppla av". Repliker som direkt hämtade ur en ordväxling två gamla kärringar emellan that is. Till saken hör att GTG och jag inte är några kärringar utan är två förtjusande twentysomethings tillika kvinnor i karriären. Så det där snacket om att det vore skönt att komma bort är verkligen inget bull. Nu har jag jobbat två helger på raken (ja, och veckan där emellan också) och har två till att se fram emot. Innan dess var det visserligen uppehåll för påsk, men helgen innan påsk jobbade jag. Hur som helst; SEMESTER!

Vi funderar på att åka till flygplatsen och boka biljett till första bästa. Jag tänker drinkar, häng vid polen och läsning och diverse skönlitteratur (jag är ju ändock kulturtanten). Fortsättning följer hoppas jag!

Eftersom en bild säger mer än tusen ord så snodde jag denna från nätet/internet.

/Kulturtanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar