måndag 12 april 2010

Måndag hela veckan.

Nu kanske jag tar ut saker i förskott, men det känns som att den här veckan kommer att bestå enbart av måndagar. Därför att det för mig är en arbetsintensivperiod och varje morgon kommer att upplevas som en måndagsmorgon.
Jag gillar måndagar på många sätt, nystartsdagen. Ny vecka, nya misstag!
Och emellanåt nya prestationer av det mer positiva slaget. Och om varje dag är måndag, innebär det att varje kväll är söndagkvällar. Söndagkvällar är som sända från ovan. (Om det inte blir som igår kväll när jag tog slut och stirrade upp i taket.)

Ah, jag vrider och vänder och det känns inte peppigt ändå. Äsch.
Det är en ny vecka. Inget konstigt med det.

UPDATE:
Jag kryddar med ångest, panik och ont i magen. Sweet lord!

/GTG

1 kommentar:

  1. hallå, kulturtanten ringde och vill ha sitt mentala tillstånd tillbaka!
    Sluta ha ångest!

    puss

    SvaraRadera