torsdag 15 april 2010

Arbetsintensivt, som sagt.

Men å andra sidan har jag väldigt roliga jobb, så det hela går an. Igår fick jag exempelvis gå lös på en vägg, med en kofot och råstyrka till hjälp. Det tyckte jag var roligt. Så roligt att jag tydligen utbrustit i något slags stridsrop som fått de andra att lägga ner sina verktyg och kolla om jag var okej. Jag har inget minne av att jag ropat, fast jag brukar inte minnas vad jag gör under mina glädjerus.

Dessutom har jag paketerat 3,5 kubikmeter jord i påsar. Det låter kanske inte jobbigt. Det ÄR otroligt jobbigt.

Till följd av detta har jag inte behövt gå till gymmet den här veckan, gårdagen bjöd på över tjugotusen steg och av min kroppsodör att döma finns egentligen ingen anledning att gå till gymmet på ett år.

Nu ska här städas, det blir nämligen finfrämmat imorgon!

/GTG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar