söndag 20 juni 2010

Snabba kast en fin söndag.

Min söndag var behagligt planerad. En lång söndagsfrukost med en DN och ett par koppar kaffe. Därefter skulle jag åka till Millesgården och kultivera mig frodligt, för att sedan avsluta med en riktigt god, hemlagad middag.

Efter långfrukosten blev det istället häng vid Karlberg, bilfärd till den lilla exklusiva möbelbutiken IKEA och spontanshopping (OBS! Inte impuls alltså.) av skrivbord.
Så jag kan numera leka kontor på rummet.
Dessutom fick jag skruva och fixa lite, som anstår GTG.

Vi behöver kanske inte nämna att bordsskivan inte riktigt matchade bordsbenen och att jag därför har en 12 centimeters glipa mellan skrivbordet och väggen. Det pratar vi inte om. För det var ju meningen.

Men nu ska jag äta en god, hemlagad middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar