fredag 11 juni 2010

Improviserad sovmorgon.

Igår var det bronight. Kort och gott innebär det att jag och Coach träffas, äter kött och dricker öl. Just igår var det lite extra festligt eftersom vi inte setts på ett tag. Coach firade min hemkomst med att köpa sjunollor. Någonstans nu borde ni förstå hur kvällen slutade. Jag upprepar; Coach firade min hemkomst med att köpa sjunollor.

Coach kompis M var också där och åkte longboard på parketten till tonerna av Shout out louds. Till slut blev det dags för utgång och M tackade för sig. Coach och jag gjorde i barturné av sällan skådat slag och roade oss med roliga pojkar och ännu mer öl. På väg hem slank vi in på ett ställe till och jag fick den briljanta idén att vi skulle dricka shots. Till råga på allt slapp jag betala då en sann gentleman plockade fram plånboken innan han gick hem med sitt ragg. (OBS! Ingen av oss.)

Morgonen var, som ni förstår, plågsam. Coach och jag konstaterade via telefon att "Fy fan!" ganska väl sammanfattade vårat tillstånd. Men kvällen kommer att gå till historien som ett av våra värsta härj (eller härg som Coach stavar) och trots att jag har vissa minnesluckor tror jag mig ha haft tokroligt.

På jobbet får jag oförtjänt sympati och räknar mest ner timmarna tills jag får gå hem. En härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar