lördag 1 maj 2010

Vad var det egentligen som hände igår?

Innan festen hände följande:
Jag sitter på mitt rum och plockar lite inför festen. Daniel trippar in, bara precis in i rummet och stannar till. Våra blickar möts och jag anar oråd.
Han kräks tre gånger på golvet och går ut igen.

Dagen efter festen hände följande:
Jag ligger i min soffa och ser på en actionserie. Kulturtanten gör mig sällskap men är lite halvintresserad av serien. En av karaktärerna sprängs i luften.

- Hoppsansa, det blev inte mycket kvar av henne, kommenterar Kulturtanten och doppar en pizzabit i bearnaisesåsen.

Under festen hände följande:
Några (vi vet vilka) strödde salt omkring sig i badrummet. Bland annat fylldes en toarulle och Kulturtantens läppstift. Onödigt, tyckte vi.

Sedan hände det en massa andra saker, men det varken minns jag eller orkar skriva om här.

/GTG

1 kommentar:

  1. Alltså... jag ber om ursäkt för saltet. Jag minns bara att jag hällde i toarullen, så jag erkänner mig skyldig för det, inte för det övriga saltet.

    SvaraRadera