fredag 14 maj 2010

Från andra sidan kanalen...

...håller jag också med! Numera dock som indirekt kollektivmedlem, har ju mitt egna krypin här en stadsdel bort. Träffar kollektivet i spridda skurar och det är fint, men inte som att ses allihop tillsammans. Dricka rött, eller försöka för min del, tills GTG ramlar av stolen, Yoga poppar tredje kastrullen popcorn eller Kulturtanten filmar men glömmer trycka på rec. Kärlek.

Vad har då hänt sedan sist? Jo, har bland annat varit på IKEA och handlat i försök att göra lyan till min. Shoppade en massa men det bara försvann i lägenheten. Känns som att jag fyller ett badkar med decilitermått..och då har jag bara drygt 22 kvadrat att fylla. Mycket i och för sig om man tänker yta att fylla med vatten, men med ting borde det gå fort. Icke.

Annars har den gångna veckan fyllts med redan klassiska events. Resa fram och tillbaka till Ön, torsdagsöl i sann vår- och kamratanda, samt häng på bästa kompiscafét. Jag trotsade maj och gick denna morgon ut utan jacka. Och vad hände, jo jag fick smaka på sommaren! Ljum och fin värmde luften och fick mig att gå barärmat. Varmt välkommen säger jag och citerar DynamitHarry - Musik!

Coach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar