onsdag 5 maj 2010

Jaså, det är så du ser ut...

Det var vad Yoga sa till mig igår kväll när jag kom hem. Vilket är lite märkligt eftersom vi sågs i söndags, det minns jag bestämt. Jag kom ihåg hur hon såg ut. Vacker som en dag, som alltid!

I morse fick jag med mig Kulturtanten till gymmet. Det var fullständigt ljuvligt trots att jag blev förskräckt när jag såg hur lång tid som gått sedan jag var där senast. Först var jag lite nervös över att mina muskler skulle ha tagit sitt pick och pack och stuckit, det hade de inte. (Vilken idiotisk sak att tro för övrigt, vart skulle de ha tagit vägen?)

Kollektivet går sin gilla gång. Köket är numera befriat från sina gardiner men har istället infekterats av en rosa, gräll rosgirlang. Jag är allt annat än nöjd, men har tagit min hand ifrån det. Ljusslingan i hallen kan jag däremot leka med. Inget säger jul så som olikfärgade lampor kring en spegel.

/GTG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar