lördag 22 maj 2010

Gräsänkling.

Har kollektivet för mig själv i nuläget men är osäker på om det så kommer att förbli. Eventuellt kommer Yoga att vara hemma och då kan jag inte utnyttja den STORA tv:n som står på hennes rum.

Som jag inte har nämnt blir jag i perioder fotbollsintresserad. Ikväll känner jag mig fotbollsintresserad och vill se finalen i Champions League, dricka öl och äta jordnötter. Yoga är fantastisk och tålig på många sätt, men fotboll och folköl är troligen inte hennes melodi. Om hon kommer hem ska jag fråga med min snällaste och mest lena röst;
- Käraste, kan jag inte få låna tv:n i ditt rum och se på fotboll? Det skulle göra mig mycket harmonisk!

Mm, det kan gå.

UPDATE
Yoga kom inte hem förrän efter matchen, jag kunde njuta i godan ro.
Fast det gjorde jag inte. Fotbollsintresset gick över fem minuter efter Inters första mål.

/GTG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar