fredag 2 juli 2010

Det här kan jag bjuda på.

Idag är jag mild och vän. Sedan om det beror på att jag såhär på eftermiddagen börjar komma över bakfullheten från igår eller för att det är just fredag eftermiddag och jag liksom inte orkar längre eller om det beror på något annat, låter jag vara osagt. Men en sak har jag kommit till insikt om.

Ibland träffar jag människor som är så genuint och lycksaligt vackra (OBS! BÅDE PÅ IN- OCH UTSIDAN) att det uppbringar de varmaste känslor i mitt hjärta.

För att väga upp mjukheten sitter jag nu och planerar inköp av powertools. Hårda saker. Bra där, GTG!

Det var allt.

**UPDATE**
Efter påtryckningar vill jag särskilt nämna Demonregissören - hon är den mest genuint och lycksaligt vackra kvinnan av de alla!

/GTG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar