tisdag 19 oktober 2010

I sviterna av arbete och härj...

Finner jag mig själv en smula sömnig mest hela tiden. Ögonlocken hänger och jag får något definitivt ryskt över mig. Känns som att jag sedan länge förlorat tron på livet en disig torsdagmorgon på den gamla goda tiden i Kaliningrad. Då vodkan och de slentrianmässiga slagsmålen med grannen är det enda som värmer själen...
(Ja, alltså... Så är jag lite melankoliskt också...)

Hittade för övrigt följande anteckning från i somras på mobilen;

Det är så satans märkligt att inte veta vart jag ska göra av hjärnan på semestern. Nästa vecka finns inget inplanerat - jag ska slappna av. (Men guuuuuuuu vilken kärring jag är!) Och det kommer jag ju göra. Önskar i vanlig ordning att det skulle hända på en gång.
Semesterångest, så jävla osexigt.

Åh. Semester... ge mäh!!!

/GTG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar